Live Chat

Sprawdzone Części Samochodowe

{{ item.Name }}
Kod produktu: {{ item.Code }}
Ilość: {{ item.Amount }} szt
{{ item.GrossPrice | number: 2 }} {{ item.CurrencyID }}
{{ translation.shoppingCartEmpty }}
{{ ShoppingCartItems.data.Summary.TotalAmount }}
Zaloguj się

Sprawdzone Części Samochodowe

Filtrowanie

Motocykle

Jeśli nie odnajdziesz szukanej części motocyklowej, użyj do jej szukania wyszukiwarki znajdującej się u góry strony

Motocykl


1.)Motorower - Czyli rower z silnikiem. jeden z najsłabszych jednośladów. posiada on często dwusuwowy(albo coraz rzadziej spotykany w tej klasie czterosuwowy), jedno cylindrowy silnik o pojemności 50 ccm i mocy od dwóch do pięciu koni mechanicznych. posiada on blokadę przez co rozwija prędkość maksymalną 45 km\h. Motorower jest dostępny na prawo jazdy kategorii AM lub dowód osobisty. Pełni on funkcję "miejskiego dostarczyciela", jest on doskonały w poruszaniu się z punktu "A"do punktu "B". Jednym z najpopularniejszych motorowerów jest yamaha tzr 50

2.)Skuter - Od motocykli pod względem praktycznym oraz wizualnym różni się prawie w każdym calu. Przede wszystkim ma podłogę na miejscu baku, a sam bak wylądował u dołu lub z tyłu. Pod kanapą jest obszerny bagażnik, skrzynia biegów jest automatyczna i jedyne co trzeba robić to dodawać gazu. skuter cały jest obity plastikami, nawet kierownica ma swoją owiewkę, ale przez te wszystkie zmiany skuter uznawany jest za praktyczniejszy. Jedyne co łączy motocykl ze skuterem to silnik, który jest niemalże kopią motorowerowej jednostki, ale w skuterach coraz większą popularnością cieszy się silnik czterosuwy o mniejszej lecz dalej niezawodnej mocy i zmniejszonym zanieczyszczaniu środowiska, gdyby nie te wizualne różnice nie różnił by się niczym od motoroweru te same serce, ta sama moc oraz takie samo zastosowanie.


3.)Naked - (z ang. goły)podstawowy typ motocykla, myśląc motocykl myślisz naked. Pozbawiono go owiewek i goła rama pokazuje wnętrzności głównie stąd wzięła się nazwa "naked". Teraz nie spotyka się silników dwusuwowych, najpopularniejsze są jednostki czterosuwowe jedno bądź dwu cylindrowe. Ostatnio, gdy weszło prawo odnośnie prawa jazdy kategorii b (jeśli się je posiada dłużej niż 3 lata można jeździć motocyklem do 125 ccm pojemności silnika) teraz najpopularniejsze stały się 125-ki, Jednak większe pojemności też cieszą się popularnością. najczęściej zakres kończy się na 750 ccm chociaż niektóre maszyny przekraczają limit. motocykl typowo szosowy osiągający prędkość do 200 km\h, 125 nie nadaje się na obszerne trasy (n. p. ponad 2000 km) gdyż nie wytrzyma i można zatrzeć silnik. większe bestię się nadają, lecz nie do tego zostały stworzone. To motocykl przede wszystkim miejski który każdy zakręt pokonuje z łatwością. Nie można zaprzeczyć, to motocykl stworzony do serii szybkich zakrętów, długich prostych i wielkiego komfortu po dłuższych wycieczkach. dobrym przykładem takiego typu motocykla może być Suzuki GS 500

4.)Power Naked - naked tylko z większym silnikiem i większymi gabarytami który daje popalić. zwiększona moc nawet do 150 koni mechanicznych reszta to to samo co naked

5.)Super sport - wielka moc ukryta w stercie plastiku. Super sport to kwintesencja moto gand prix, bez tej klasy nie byłoby takich gwiazd jak Marquez, Lorenzo czy Rossi. posiadają czterosuwowe rzędowe cztery cylindry. Posiadają moc o jakiej większość może tylko pomarzyć, 150 koni mechanicznych to minimum jakie oferuje super super sport te maszyny to w większości 1000 ccm ale zdarza się też 600 ccm (np. yamaha r6, suzuki gsxr 600) ale bywają nawet 125(yamaha r125, aprilia rs125) które dają rade ale czterosuwowe V1 nigdy nie dogoni tych bestii. Przeznaczenie jest proste - tor. Ten motocykl jest stworzony do schodzenia na kolanko, jest stworzony do szybkich prędkości, jest stworzony do agresywnej jazdy, jest stworzony do walki na łokcie. I pomyśleć że taką moc potrafi skryć w sobie kierownica, kilka owiewek, metalowe pudło zwane silnikiem, kanapa i wielki baniak zwany bakiem paliwa.
bardzo dobrym przykładem będzie honda cbr 1000rr albo suzuki gsxr 1000 k6

6.)Cross - jeśli lubisz dużą dawkę błota jesteś uzależniony od bezdroży, chciałbyś jeździć po dziurach i stromych wzniesieniach obsypanych żwirem to cross jest dla ciebie wręcz idealnym wyborem. Wysokie osiemnasto calowe koła z kostkową oponą, wydłużona kanapa, charakterystyczny zadupek z rurą wydechową pod spodem wytrzymałe plastiki i błotnik który rozpozna nawet dziecko. Wytrzymała jednostka dwu lub czterosuwowa o mocy wystarczającej na znakomitą zabawę w lesie albo w błocie, bo przecież błoto to charakterystyczny punkt w każdym enduro. cross to też inny ubiór luźne rękawice materiałowe, kamizelka alias bluza oraz kask enduro zwykle airoch nie ma wizjera ale za to ma gogle które zapobiegają dostawaniu się błota do naszych oczu

7.)Chopper - niskie siedzenie, wysoka kierownica, chrom aż przyciąga, a w połączeniu z solidnymi materiałami jakimi obdarzono ten typ motocykla mamy istne niebo w gębie. Silnik czterosuwowy POWYŻEJ 1000 CCM gdzieś w granicach 1200 standardowe analogowy obrotomierz i licznik lampa z przodu musi być okrągła, a dźwięk silnika - zadowalający. wygoda w użytkowaniu towarzyszy przy każdy kilometrze jaki zrobimy tą maszyną. Opona ma wysoki profil i błotnik jest nisko motocykl bije po oczach pięknymi, wypolerowanymi, srebrnymi dwoma cylindrami. Znaną każdemu jest amerykańska marka harley-Dawidson